Algemene voorwaarden
Wie zich inschrijft voor een cursus van Studio Stoop gaat een contract aan met Studio Stoop. Hier lees je wat je van ons kunt verwachten en wat we van jou verwachten.
1. Kwaliteit
1.1 We doen ons uiterste best om goed werk te leveren dat in overeenstemming is met de geldende professionele normen. Hierop mag je ons aanspreken
1.2 Je kunt ons niet aanspreken op het werk dat anderen leveren, zoals de verhuur van de trainingsruimtes of de catering.
2. Inschrijving
2.1 Je schrijft je in voor een training door een mail te sturen waarin je aangeeft dat je je inschrijft. Zo gauw we je mail ontvangen, mailen we je een bevestiging van ontvangst.
2.2 De eerste week na je inschrijving kun je kosteloos annuleren. Daarna wordt je inschrijving automatisch definitief.
2.3 Als je wilt annuleren nadat je inschrijving definitief geworden is, kost dat geld.
• een week na inschrijving tot 1 week voor het begin van de training: 20% van de prijs
• Minder dan 1 week voor het begin van de training: 100% van de prijs.
3. Te weinig deelnemers
3.1 We mogen een training zonder verdere gevolgen afgelasten als er minder dan 6 deelnemers zijn.
3.2 Als we een training om deze reden afgelasten, laten we je dat minstens 2 weken van tevoren weten.
3.3 Je geld wordt dan teruggestort.
4. Trainer of locatie niet beschikbaar
4.1 Als op de dag van de training de locatie niet beschikbaar is, doen we alles om een vervangende locatie te vinden binnen een straal van 10 kilometer. Als dat niet lukt, hoef je niet te betalen.
4.2 Als op de dag van de training de trainer niet beschikbaar is, wordt er in gezamenlijk overleg een inhaaldag gekozen.
4.2 We zijn niet verantwoordelijk voor vervolgschade die ontstaat doordat een trainer of locatie niet beschikbaar is op de dag van de training.
5. Materiaal
5.1 Als er door jouw toedoen eventuele schade ontstaat aan eigendommen van andere cursisten, van de trainer of van het Utrechts Centrum voor de Kunsten, ben je daar aansprakelijk voor.
5.2 We zijn niet aansprakelijk voor beschadiging of verlies van je eigendommen.
6. Betaling
6.1 We zetten de factuur standaard op jouw naam. Je bent zelf verantwoordelijk voor een tijdige betaling.
6.2 Als je daarom vraagt, zetten we de factuur op een andere naam, bijvoorbeeld van je werkgever. Ook dan ben je zelf verantwoordelijk voor een tijdige betaling.
6.3 Als je wilt, kunnen we een betalingsregeling afspreken.